ورود
عضویت در سایت
قوانین و مقرارات


مهم‌ترین شرایط حاکم بر ارائه خدمات کتابفروشی فروزش به شرح زیر است. لطفاً در صورتی از خدمات ما استفاده فرمایید که این شرایط مورد پذیرش‌تان است: 

کلیه‌ سفارشات ثبت شده پس از تأیید پرداخت و صدور فاکتور فروش آماده گردیده و ارسال می‌شوند. هیچ سفارشی پیش از تأیید پرداخت ارسال نخواهد شد. 

سفارشات، پس از تأیید پرداخت ظرف یک تا دو روز کاری (پنجشنبه و جمعه روزهای غیرکاری بازار توزیع کتاب هستند ) آماده و ارسال می‌شوند. در موارد خاص ممکن است حسب درخواست مشتری و پذیرش کتاب فروزش ، سفارش در همان زمان ثبت ارسال شود. 

پس از تأیید پرداخت، یک ایمیل حاوی اطلاعات سفارش به صورت خودکار برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت عدم دریافت این ایمیل باید جهت تأیید پرداخت با بخش پشتیبانی از طریق ایمیل یا تلفن تماس بگیرید. 

مسئولیت کتاب فروزش در قبال مشتری تا زمان تحویل بسته به پست است. با توجه به بیمه بودن کلیه بسته‌های ارسالی توسط کتاب فروزش، در صورت عدم دریافت بسته، مسئولیت پیگیری از پست و دریافت خسارت بر عهده مشتری است. 

پشتیبانی از لوح فشرده همراه کتاب‌ها و همچنین بسته‌های نرم افزاری بر عهده تولید کننده یا ناشر است. در صورت بروز مشکل کتابفروشی فروزش مسئولیت در این خصوص ندارد، اما تلاش خواهد کرد در حد امکان مشکل مشتری مرتفع گردد. 

پس از ثبت درخواست استرداد وجه توسط مشتری در سیستم، انتقال وجه به طور معمول بین 1 تا 3 روز کاری از طریق سیستم پایا بانک ملت انجام شده و شماره پیگیری آن در بخش کاربری ثبت گردیده و برای مشتری ایمیل می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود. 

استرداد وجه به حساب مشتریان صرفاً از طریق شماره کارت انجام میپذیرد . نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت باید تطابق داشته باشد. در صورت ورود اطلاعات اشتباه توسط مشتری در هنگام ثبت درخواست استرداد وجه و به شرط مرجوع شدن وجه به حساب کتاب فردا، لازم است مجددا با یک شماره کارت صحیح درخواست استرداد وجه ثبت شود. 

اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان به کتابفروشی فروزش صرفاً برای ارائه خدمات کتاب فروزش مورد استفاده قرار گرفته و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت. 

کتابفروشی فروزش اخبار و اطلاعات خود و شرایط فروش ویژه را به صورت دوره‌ای برای مشتریان ارسال خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به دریافت این خبرنامه‌ها موضوع را از طریق ایمیل info @forouzesh.com اطلاع دهید. 

هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت عدم درج کد پستی و یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است. 

طبق قانون اداره پست مأمور پست باید برای تحویل بسته‌های پیشتاز حداقل 2 بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب کند تا گیرنده ظرف 10 روز با مراجعه به باجه معطله، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد. 

هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفن‌های ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج می‌شود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد.

آدرس فروشگاه
  • دفتر مرکزی
    شماره تلفن : 04133369525
  • فروشگاه مرکزی (آبرسان)
    شماره تلفن : 04133362929
  • فروشگاه ولیعصر
    شماره تلفن : 04133335779
مجوز ها
کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به انتشارات فروزش میباشد